Debat Forum > Køb og salg

Hvor kan jeg købe ALU plade på mål til en rimelig pris?

(1/3) > >>

Kenneth:
Hejsa,

Jeg skal lave nogle podier i 40X40 aluprofil og der skal en minimum 3mm tyk aluplade på toppen i 470X470mm. Alternativet kunne muligvis være 2mm rustfri stål, men det er ikke billigere.

Nogen der ved hvor man kan få fat i den slags til en god pris? Synes det bliver dyrt når jeg kigger online  :o

Hilsen Kenneth


Kenneth:
Fandt selv noget i Tyskland til en væsentligt bedre pris :)

j håndstad:
Jeg har en del aluplader belagt med plastic , det er fra et stort skilt, og så er de lamineret  og er 3mm tykke.
De skal naturligvis koste , men på grund af de for vort lands så dårlige tider er prisen 0000,00 uanset størelsen du skal bruge.

  Jørgen. ]tks[

Kenneth:

--- Citat fra: j håndstad efter September 04, 2023, 14:53:27 ---Jeg har en del aluplader belagt med plastic , det er fra et stort skilt, og så er de lamineret  og er 3mm tykke.
De skal naturligvis koste , men på grund af de for vort lands så dårlige tider er prisen 0000,00 uanset størelsen du skal bruge.

  Jørgen. ]tks[

--- Afslutning på citat ---

Det var da et fantastisk tilbud  ]jul[, men forstår jeg dig rigtigt at plastikken ikke lige er noget man kan fjerne? Det skal være alu - både for ikke at ruste, men også pga. udseendet da de bliver synlige. Hvis det kan fjernes ville du så kunne skære dem ud? - naturligvis mod betaling. Jeg har ikke selv grejet til det  :'(

Hilsen Kenneth

j håndstad:
 Jeg vil prøve om jeg kan fjerne plastikken med varme, prøver i morgen.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version