Debat Forum > Køb og salg

Brugt fræser købes .... måske

<< < (8/8)

Villy:
Ja Ja rigtigt , fås også i store maskiner men de er jo ikke så udbredte herjemme.....Det er jo næsten altid de små som er til salg brugte...

Har aldrig savnet motorbom....Og så må jeg jo bare købe en i gråsten, men tror nu nok min kreative hjerne kommer mig til undsætning... :)

Kan ikke se hvor dyb blokken er, men ellers kunne man jo lægge den ned.... :) [th]

RH:
Det er rigtigt.  Man kan som oftest lave nogle sjove opspændinger og så klare opgaven alligevel..

Hans Ingvorsen:
Jeg kan ikke se hvad vi hobyfolk skal med et stort skrummel hvis vi ikke har brug for det. Hvor tit har man brug for at plane toppen på en Fort A motor fra  år1928
Der er stadig noget som hedder Iversens Cylinderservice i Horsens et godt gammel firma som jeg har brugt mange gange i min tid
                                                                                                                 

RH:

--- Citat fra: Hans Ingvorsen efter Februar 28, 2020, 13:15:41 ---Jeg kan ikke se hvad vi hobyfolk skal med et stort skrummel hvis vi ikke har brug for det. Hvor tit har man brug for at plane toppen på en Fort A motor fra  år1928
Der er stadig noget som hedder Iversens Cylinderservice i Horsens et godt gammel firma som jeg har brugt mange gange i min tid
                                                                                                                 

--- Afslutning på citat ---
Det er korrekt

Men det er ikke et spørgsmål om hvad du mener at du har behov for.

Det er et spørgsmål om hvad og hvor man får den bedste maskine til prisen.
Og den bedste maskine, når vi ikke kender mere til opgaverne, er den der kan mest til pengene..
Altså udelukkende baseret på teknisk specifikationer.

Og snakker vi fræser i +1000kg segmentet, altså ca som din Pedersen, så er plads kravene ikke meget anderledes fra maskine til maskine.

rcflier:
Hej igen, allesammen.
Nu på mobil (jeg er ikke kommet hjem endnu).
Jeg har været langt nede i Tyskland og besøger
nu familie nær København.


Nå, men nu til budskabet: Vi køber jo det grej, vi har lyst til.
Det er hobby og dermed for sjov. Så er det vel ligemeget,
hvilket grej vi anskaffer. Nogen har lyst til det grundlæggende,
andre køber muligheder og nogle kan lide at samle på ting.
Nogle ønsker sig de maskiner, de stod ved under uddannelsen.

Altså en ganske mangfoldig verden...

Mvh,
Erik

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version