Forfatter Emne: Shaper søges.  (Læst 35256 gange)

Harry

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 69
Sv: Shaper søges.
« Svar #45 Dato: April 10, 2020, 14:07:42 »
Hej.

Hvis du stadig er interesseret har jeg da en gammel svend stående i stalden, har ikke haft den i gang siden sidst i halvfjerdserne, så den trænger nok til en kærlig hånd.
1200 kr. afhentet der medfølger en kæmpe maskinskruestik.

Harry.

8930 området

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Shaper søges.
« Svar #46 Dato: April 10, 2020, 14:54:11 »
Hej.

Hvis du stadig er interesseret har jeg da en gammel svend stående i stalden, har ikke haft den i gang siden sidst i halvfjerdserne, så den trænger nok til en kærlig hånd.
1200 kr. afhentet der medfølger en kæmpe maskinskruestik.
Harry.

Jamen jeg er da gevaldigt interesseret Harry  [th]

Men der er jo det der med størrelsen. Sidder kæmpe skruestikken på en KÆMPE maskine [quest] ;D

Gider du tage en staldtur  og tage et par fotos? ;)
« Senest Redigeret: April 10, 2020, 15:01:33 af Tommy »
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Shaper søges.
« Svar #47 Dato: April 10, 2020, 14:58:38 »

Måske med em tommestok eller en ølflaske på billederne, så der er lidt sammenligning. ;D
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Harry

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 69
Sv: Shaper søges.
« Svar #48 Dato: April 10, 2020, 17:22:14 »
Er nok for gammel til at sende billeder på dette site, send din mail adresse til harrythaarup@outlook.dk så kan jeg sende billeder og øvrige oplysninger  i privat mail

MVH.
Harry

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Shaper søges.
« Svar #49 Dato: April 10, 2020, 18:43:58 »
Er nok for gammel til at sende billeder på dette site, send din mail adresse til harrythaarup@outlook.dk så kan jeg sende billeder og øvrige oplysninger  i privat mail

MVH.
Harry

Du er sgu da ikke for gammel 8) Man skal lære hele livet. ;D
Men jeg har sendt dig en mail ;D [th] [th] [th]
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Sv: Shaper søges.
« Svar #50 Dato: April 11, 2020, 00:55:20 »
Der som det bevislig er indgået penge på sælger konto. Så er det indkøbte din ejendom. Sælger har pligt til at værne det købte mod brand tyveri og hærværk, ind til afhentnings tidspunkt. Såfremt at sælger mislig holder aftale kan det straffen med bøde, hæfte eller fængsel.
Sitet slut ( købeloven)

Tommy: Du har her ved ret til at få det købte udleveret, og hvis ikke så kan du indgive en politianmelse.

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Shaper søges.
« Svar #51 Dato: April 11, 2020, 07:22:01 »
Der som det bevislig er indgået penge på sælger konto. Så er det indkøbte din ejendom. Sælger har pligt til at værne det købte mod brand tyveri og hærværk, ind til afhentnings tidspunkt. Såfremt at sælger mislig holder aftale kan det straffen med bøde, hæfte eller fængsel.
Sitet slut ( købeloven)

Tommy: Du har her ved ret til at få det købte udleveret, og hvis ikke så kan du indgive en politianmelse.

Joh, det har du sikkert ret i Hans. Men altså hvad pokker :-\ 
En masse bøvl og besvær, som formentlig ikke fører til andet end mere bøvl og besvær.

Der var jo ikke skrevet noget, shaperen har måske allerede skiftet adresse, min billige transportmulighed fra Sjælland kommer ikke igen lige med det samme. Jeg kan vel heller ikke være bekendt, at sende en uskyldig chauffør op til en dum klovn, som er både sur og gal.  osv. osv. - og hvis nu staklen mangler de ekstra penge . :'(

Hvis ikke han boede så langt væk, havde jeg nok mere lyst til at vride lidt med hans næse. Alt afhængigt af størrelsen selvfølgelig - ikke næsens men mandens. ;D ;D ;D

Det er vist bare en af de oplevelser, man skal sige øv til, og så komme videre. Resten af livet er sgu for kort til at spilde på den slags.
« Senest Redigeret: April 11, 2020, 12:09:46 af Tommy »
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Shaper søges.
« Svar #52 Dato: April 11, 2020, 07:50:29 »

Hvis andre er grebet af "feberen" ;) er her nogle billeder af Harrys 700 kg. shaper. Desværre er den nok for stor til mig. :(

MEN - nu kan I saft suse mig godt vente med luskede overbud, til jeg er helt sikker. 8) ;D ;D ;D ;D
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1366
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Shaper søges.
« Svar #53 Dato: April 11, 2020, 07:52:11 »
Den kan du sagtens finde plads til.. Vælte en væg eller noget.  ;D ;D
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

RH

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
Sv: Shaper søges.
« Svar #54 Dato: April 11, 2020, 10:21:28 »
Hvor stor er den?

Jeg synes du skal købe den.
Det ligner en god stabil shaper..

Husk, jo tungere den er. Jo mere fast står den
Går ikke ud fra at du har tænkt dig at skyde den fast til gulvet. ?

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Shaper søges.
« Svar #55 Dato: April 11, 2020, 11:59:59 »

Søren, Jeg tror, den selv kunne have væltet væggen. 8)

RH, Den var så ALT FOR stor. Beskeden fra Harry var en slaglængde på 15 tommer, og alene fodens aftryk på gulvet er 110x52 cm. :o
Jeg skulle have "karnap" på garageporten, hvis min veteranbil skulle have numsen i tørvejr. :(

Jeg må nok bare vente tålmodigt (ikke min spidskompetence) på en sød, lille antik charmetrold. :)

Cognacflasken står naturligvis ved magt.
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

RH

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
Sv: Shaper søges.
« Svar #56 Dato: April 11, 2020, 19:10:54 »
Min fylder 830x500mm

Så den er ikke meget større

Bare lige for at sætte tingene i relief

1200kr er altså en no-brainer. Bare køb Tommy 

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1366
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Shaper søges.
« Svar #57 Dato: April 11, 2020, 19:16:30 »
Nemlig. Bare sæt i gang. Og du får jo alligevel ikke kørt i veteranen.. Sikke meget plads det ville give.  ;) ;)

Sendt fra min SM-A405FN med Tapatalk

Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Shaper søges.
« Svar #58 Dato: April 11, 2020, 19:57:07 »


Den passer da bedre til en af jer "spån freaks". SIKKE nogle spåner, den kan rykke af.  8) 8) 8)

Men skulle i falde over sådan én, må I da gerne lige sige til. ;)
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Neubert

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 436
Sv: Shaper søges.
« Svar #59 Dato: April 11, 2020, 20:54:22 »


Den passer da bedre til en af jer "spån freaks". SIKKE nogle spåner, den kan rykke af.  8) 8) 8)

Men skulle i falde over sådan én, må I da gerne lige sige til. ;)
og skulle der være 2 så er jeg også gerne aftager  ;)
cand. næsten alt. med specialt i det der lige falder mig ind.