Forfatter Emne: Husk det så  (Læst 3504 gange)

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Husk det så
« Dato: Januar 30, 2022, 13:18:57 »
STORMEN KOMMER!!!!!!😱
De vigtigste huskeregler:
- Bind børnene fast til trampolinen, så finder du begge dele samlet
- Skriv navn, adresse osv på de ting som du regner med flyver væk, skriv det også gerne på russisk, polsk, lettisk, litauisk og Estisk, da tingene sandsynligvis ender derovre.
- Fjern samtlige tagsten, på den måde undgår du at diskutere med forsikringen hvorfor fanden de blæste af.
- Læg bunken med visne blade strategisk rigtig så de blæser over til naboen.
- Fæld samtlige træer i haven, på den måde styrer du selv hvor de vælter hen ad.
- Introducer svigermor for 'kite-surfing', hun ender dermed også i Østeuropa. Hende skal du dog ikke skrive navn på
- er du single uden børn, hæv så 10000 kr kontant, og kast dem ud i stormen og se dem forsvinde i den blå luft, uden at få noget for dem, så ved du hvordan det føles at være gift og have børn.
RIGTIG GOD STORM TIL JER!!

Kenneth

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 648
Sv: Husk det så
« Svar #1 Dato: Januar 30, 2022, 14:45:02 »
:)

Også en god storm til dig Hans   [th]

mhh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 200
Sv: Husk det så
« Svar #2 Dato: Januar 30, 2022, 20:32:17 »
Vi mistede lige adskillige tagplader på maskinhuset (Ikke forsikret.... Topdanmark gutten grinede bare da han så det)
En tagplade på laden, to ruder i drivhuset, vækst tunellen er mere flad end den pakke fra kina den kom fra men spredt over et noget større område!
Porten på laden hænger kun i den ene rulle da svejsningen er knækket på den anden!

Og eeeh børnenes legetårn ligger mere vandret end det gjort i går!

Håber i andre kom godt igennem stormen!

Svigermor viste sig at være bange for vand....

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1366
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Husk det så
« Svar #3 Dato: Januar 30, 2022, 20:38:45 »
Her røg der blot et par syrener og nogle store grene på birketræet. Billigt sluppet. Men hold da op der var gang i den.
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

JensOC

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 440
Sv: Husk det så
« Svar #4 Dato: Januar 30, 2022, 22:24:46 »
Her i byen smadrede stormen en 10mm tyk hærdet glasplade i et læskur til bussen.
Væltede et Blommetræ i vores egen have, det vil blive savnet var en slags naturlig parasol
til et beton bord.
« Senest Redigeret: Januar 30, 2022, 22:40:13 af JensOC »
Læs hodjasblog.one på Nettet

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2615
Sv: Husk det så
« Svar #5 Dato: Januar 30, 2022, 22:45:38 »
Vi slap med en knækket flagstang, men ikke den store ulykke, det var en 1 meter høj stang af ø 6mm alu rør, på børnebørnnes legehus  ;D
Der var et fint træthedsbrud ca 10mm over hvor den var sat fast.

Men vinden her i Randers, var vist heller ikke så heftig, som så mange andre steder...
Husk altid at skille tingene ad.

Harry

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 69
Sv: Husk det så
« Svar #6 Dato: Januar 31, 2022, 09:03:30 »
Det var da en frisk lille brise, jeg blev indenfor. Den største skade her, mit sankt hans bål væltede, pyt der er god til til at reetablere det.

Forsat god vind
Harry

Neubert

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 436
Sv: Husk det så
« Svar #7 Dato: Januar 31, 2022, 09:08:06 »
Har det stormet  ???
så er det måske derfor en havestol der lå på græsset, har valgt at lægge sig op i højbedet i stedet.
Ja og så er dækkenet til lillemors knallert nu blevet til 2 stk.
cand. næsten alt. med specialt i det der lige falder mig ind.

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Husk det så
« Svar #8 Dato: Januar 31, 2022, 10:00:59 »
Børnebørnenes fodboldmål af plastik tog på udflugt rundt i kvarteret, og fjorden slikkede sig om munden temmelig tæt på min havelåge. Jeg slap af med en del bøgeglade, som jeg ikke havde taget mig sammen til at fjerne. Sparede et par ture med traileren vil jeg tro. ;)
« Senest Redigeret: Januar 31, 2022, 10:06:59 af Tommy »
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.