Forfatter Emne: DRO fra Proxxon  (Læst 4721 gange)

Grouleff

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 7
DRO fra Proxxon
« Dato: Marts 31, 2021, 12:30:59 »
Jeg har til min Proxxon fræser købt en DRO (DA 3.1). Proxxon plejer at vedlægge brugervejledning til deres maskiner på dansk, bare ikke lige til deres DRO. Den er kun på tysk og dansk. Jeg er i forvejen udfordret på sprog og tænker ikke at Google oversæt kan bruges til at oversætte det tekniske sprog. Er der nogen der har en dansk vejledning som kan bruges til min. Se foto.

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: DRO fra Proxxon
« Svar #1 Dato: Marts 31, 2021, 13:19:41 »
Google oversæt er faktisk ikke helt dumt til det. Jeg har fundet denne elektroniske udgave, hvis den passer nogenlunde kan du da spare tastearbejdet. :)

Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Grouleff

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 7
Sv: DRO fra Proxxon
« Svar #2 Dato: Marts 31, 2021, 14:28:47 »
Hej Søren
Det er den gamle version du har fundet og heller ikke på dansk....
Der er efter min mening mange ord som Google ikke oversætter, men gætter sig til hvad det måske kan være. Desværre.
Jeg tænkte at det, for mig, ville være smart at oversætte vejledningen mens jeg prøvede at sætte mig ind i hvordan den virker. Mit problem er, ud over sprog, at jeg nok ikke har den nødvendige viden i fagudtrykkene.
Jeg kaster mig dybt i græsset for dem der kan, stor respekt.  :)

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: DRO fra Proxxon
« Svar #3 Dato: Marts 31, 2021, 14:36:05 »
Hvis du har mulighed for at skanne din vejledning ind, skal vi da gerne hjælpe. :)
Jeg kiggede på Proxxons hjemmeside, men kunne ikke finde den?
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D