Forfatter Emne: Køb af støjsvag kompressor?  (Læst 5531 gange)

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1366
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Køb af støjsvag kompressor?
« Svar #15 Dato: November 13, 2023, 05:30:04 »
Fedt nok. Jeg har haft min den Bette der i 4-5 år, og er faktisk rigtig glad for den. Lige nu er min 300L Espholin koblet fra, så mærker man rigtigt begrænsningerne i den lille.

Sendt fra min SM-A236B med Tapatalk

« Senest Redigeret: November 13, 2023, 09:03:11 af Søren »
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Kenneth

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 650
Sv: Køb af støjsvag kompressor?
« Svar #16 Dato: November 14, 2023, 15:30:32 »
Hov fik da aldrig skrevet jeg købte modellen i Jem & Stik.
Det er som forventeligt til den pris noget billigt kina pis min den er super fint til den opgave og er rigtigt glad for den.
I forhold til støj lover den hvad den er opgivet til, den er perfekt til at have stående inde i værkstedet uden at man bliver træt af den.
Har en plan om at fjerne kompressoren fra tanken og lave et stativ så den står af sig selv, tænker det tager lidt støj at den ikke bruger tanken som"højtaler"

Om det er modellen i Jem & Stik eller biltema er et fedt, det er den same, bare farven og prisen til forskel.

Jeg vil i stedet anbefale sig at indkapsle den i noget kraftigt træ eller lignende og stille den op på et let fjedrende underlag. Evt. udluftning skal så være gennem en "vinklet tunnel"

Hilsen Kenneth

Sako75

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 33
Sv: Køb af støjsvag kompressor?
« Svar #17 Dato: Januar 16, 2024, 11:15:09 »
Den er i øvrigt sat ned til halv pris hvis der er andre der går med planer om at købe en fin lille støjsvag kompressor:
https://www.jemogfix.dk/kompressor-stoejsvag-1-0-hk-og-24-liter-tank/3151/9054816/

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1366
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Køb af støjsvag kompressor?
« Svar #18 Dato: Januar 24, 2024, 19:24:26 »
Og nu er den sat op til fuld pris igen?
Mon de havde købt for mange?

Sendt fra min SM-A236B med Tapatalk

Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

oleSV

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 94
Sv: Køb af støjsvag kompressor?
« Svar #19 Dato: Januar 29, 2024, 00:43:50 »
Den er i øvrigt sat ned til halv pris hvis der er andre der går med planer om at købe en fin lille støjsvag kompressor:
https://www.jemogfix.dk/kompressor-stoejsvag-1-0-hk-og-24-liter-tank/3151/9054816/

Er det ikke en anden end den Søren nævner tidligere i tråden?