Forfatter Emne: Der er installeret et galleri på forummet nu  (Læst 5884 gange)

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Der er installeret et galleri på forummet nu
« Dato: December 07, 2017, 20:56:03 »
Hej.

For at undgå fremtidige døde links, f.eks som Photobucket nu har sørget for, har jeg på opfordring af Tommy installeret et galleri som I kan lægge jeres billeder ind i. Det ka findes i toppen af siden, under GALLERY. Der kan uploades i personlige mapper, (MYIMAGES) eller den fælles mappe (ADD PICTURE)
Der kan I så beskrive billedet med lidt tekst, hvis I ønsker.
For at bruge billedet i et indlæg trykker I så på billedikonet(Mona Lisa), lige under det fede B

(img)http://Herimellem indsætter I så billedadressen der kan findes med højreklik på billedet og så vælge "Kopier webadressen til billedet(/img)

« Senest Redigeret: December 07, 2017, 20:57:39 af Søren »
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Der er installeret et galleri på forummet nu
« Svar #1 Dato: December 09, 2017, 10:09:06 »
OK. Den skulle jeg så lige have ind med skeer, så her kommer en lidt mere udførlig forklaring for os "voksne" og andre sinker. ;)

For forums skyld er det ikke så vigtigt, om I uploader til galleriet eller direkte til indlægget - bare i uploader. ;)

Bruger man galleriet, er fordelen at man kan sætte billeder ind midt i teksten, så indlægget bliver mere overskueligt.
 
Vil man sætte flere billeder ind i samme indlæg, kan man evt. have siden åben i to vinduer, et med galleriet og et med indlægget, og så hoppe frem og tilbage for at hente billeder.
Man skal bare for hvert billede tilbage til galleriet, åbne billedet, højreklikke på det, klikke på "egenskaber" og kopiere URL-adressen.
Denne sættes så ind midt mellem de to gange IMG, som kommer når man klikker på billedikonet ("Mona Lisa" hvis brillerne er pudsede ;) og ellers den lille firkant under det fede B)

Når man lige har fumlet lidt, er det faktisk ret nemt, og så kan det evt. komme til at se ud som herunder:

Sådan ser det ud, når jeg praler med min hund, som er gul og hedder Zeus.

Og sådan ser det ud, når Søren praler med sin bil, som er rød og hedder Lada. ;D
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Der er installeret et galleri på forummet nu
« Svar #2 Dato: December 09, 2017, 10:10:23 »
OK. Den skulle jeg så lige have ind med skeer, så her kommer en lidt mere udførlig forklaring for os "voksne" og andre sinker. ;)

For forums skyld er det ikke så vigtigt, om I uploader til galleriet eller direkte til indlægget - bare i uploader. ;)

Bruger man galleriet, er fordelen at man kan sætte billeder ind midt i teksten, så indlægget bliver mere overskueligt.
 
Vil man sætte flere billeder ind i samme indlæg, kan man evt. have siden åben i to vinduer, et med galleriet og et med indlægget, og så hoppe frem og tilbage for at hente billeder.
Man skal bare for hvert billede tilbage til galleriet, åbne billedet, højreklikke på det, klikke på "egenskaber" og kopiere URL-adressen.
Denne sættes så ind midt mellem de to gange IMG, som kommer når man klikker på billedikonet ("Mona Lisa" hvis brillerne er pudsede ;) og ellers den lille firkant under det fede B)

Når man lige har fumlet lidt, er det faktisk ret nemt, og så kan det evt. komme til at se ud som herunder:

Sådan ser det ud, når jeg praler med min hund, som er gul og hedder Zeus.

Og sådan ser det ud, når Søren praler med sin bil, som er rød og hedder Lada. ;D
Hov hov... Bruger du skældsord...

Sendt fra min SM-J510FN med Tapatalk

Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Neubert

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 435
Sv: Der er installeret et galleri på forummet nu
« Svar #3 Dato: December 09, 2017, 10:42:36 »
OK. Den skulle jeg så lige have ind med skeer, så her kommer en lidt mere udførlig forklaring for os "voksne" og andre sinker. ;)

For forums skyld er det ikke så vigtigt, om I uploader til galleriet eller direkte til indlægget - bare i uploader. ;)

Bruger man galleriet, er fordelen at man kan sætte billeder ind midt i teksten, så indlægget bliver mere overskueligt.
 
Vil man sætte flere billeder ind i samme indlæg, kan man evt. have siden åben i to vinduer, et med galleriet og et med indlægget, og så hoppe frem og tilbage for at hente billeder.
Man skal bare for hvert billede tilbage til galleriet, åbne billedet, højreklikke på det, klikke på "egenskaber" og kopiere URL-adressen.
Denne sættes så ind midt mellem de to gange IMG, som kommer når man klikker på billedikonet ("Mona Lisa" hvis brillerne er pudsede ;) og ellers den lille firkant under det fede B)

Når man lige har fumlet lidt, er det faktisk ret nemt, og så kan det evt. komme til at se ud som herunder:

Sådan ser det ud, når jeg praler med min hund, som er gul og hedder Zeus.

Og sådan ser det ud, når Søren praler med sin bil, som er rød og hedder Lada. ;D
Hov hov... Bruger du skældsord...

Sendt fra min SM-J510FN med Tapatalk

Mon der skulle stå Fiat  [quest] ;)
cand. næsten alt. med specialt i det der lige falder mig ind.

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Sv: Der er installeret et galleri på forummet nu
« Svar #4 Dato: December 09, 2017, 22:30:21 »
Det er ikke nogen hund, men et dyr

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Der er installeret et galleri på forummet nu
« Svar #5 Dato: December 10, 2017, 03:25:43 »
Citat fra: Neubert
Mon der skulle stå Fiat  [quest] ;)
Fiat ??? Nåh jo måske - er det ikke næsten det samme. [quest] ;D ;D

Citat fra: Hans Ingvorsen
Det er ikke nogen hund, men et dyr
Joh, det kan såmænd godt være Hans. Men selv om han vejer de samme 95 kg. som mig, så har han aldrig bidt, vist tænder eller knurret af hverken dyr eller mennesker. Det er der ikke mange tæppetissere, som kan prale af. :P

Til gengæld har han savlet på utroligt mange pæne, rene bukser og nederdele, fordi han forfærdelig gerne vil "snakke" med alle dem han møder.  ;)
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.