Forfatter Emne: Personlige meddelelser  (Læst 4108 gange)

BoN

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 45
Personlige meddelelser
« Dato: Januar 02, 2018, 09:41:23 »
Hej
For det første rigtig godt nytår til alle herinde.

Jeg har problemer med at sende personlige beskeder.
Er der andre med dette problem eller er det mon en fejl-40.

Jeg gemmer og trykker 2 gange på send, mener det er sådan jeg plejer at sende.

Og Tommy vil du ringe til mig når du ser dette, det var jo dig jeg prøvede at sende til og kan forstå, at du måske også har lidt problemer med det.

Men hvad kan det ellers skyldes?

BoN

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Personlige meddelelser
« Svar #1 Dato: Januar 02, 2018, 11:37:34 »
Hej Bo.

Jeg tror at det er fordi du svarer på en privat besked via din egen mail og ikke via forummet?
Du får jo en mail om at der er kommet en privat besked, hvis du bare svarer på den i dit mailprogram ryger mail til forummets mailadresse.

Kan det være det der går galt?

Mvh
Søren
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Personlige meddelelser
« Svar #2 Dato: Januar 02, 2018, 13:01:43 »
Neej! Jeg har lige snakket med Bo i tlf. og det er ikke der det kikser, for jeg har faktisk fået de tre beskeder, som han ikke troede var sendt.

Nu skal jeg ikke rode mig ud i noget med smartphones, men jeg går ud fra, at det virker nogenlunde som min gode gammeldags PC. ;D

Bo + evt. andre: Hvis du nu klikker på "svar" på en besked. Skriver det du vil i feltet, og så bare klikker 1 gang på "send besked" så er beskeden sendt. - Jeg fik de alle tre. :D

Hvis du vil kunne se den oppe i "sendte beskeder", så skal du sørge for, at der er flueben i firkanten ved "Gem en kopi i min udbakke".
Det flueben behøver du kun sætte én gang, så bliver det stående til de næste beskeder du skriver.
Så SKAL du altså kunne se den med det samme.

Og hvis det er anderledes på en telefon, så er der andre, der må kloge i det. ;D

PS. Det var din mailadresse, jeg havde problemer med, ;)
« Senest Redigeret: Januar 02, 2018, 13:04:16 af Tommy »
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.