Forfatter Emne: SMS  (Læst 5139 gange)

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
SMS
« Dato: December 28, 2016, 22:24:30 »
Hmm tænker store tanker her i Julen....Hva med at modtage en sms når der er nye indlæg.... :) ]jul[

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: SMS
« Svar #1 Dato: December 28, 2016, 22:29:22 »
:D Du har da vist fået nisseøl nok. :D

Du kan abonnere på emner eller hele fora, så får du mails hver gang der kommer nye indlæg.

Tror skutte Jens Eriks pakke inkluderer SMS service, men ideen er jo egentlig ok.
Vi kan jo sætte den på ønskelisten. :)

Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: SMS
« Svar #2 Dato: December 28, 2016, 22:58:10 »
YEP du har ret...ALT for mange nisse øl....Men man tjekker jo oftere sin sms fremfor mail....Men super fedt du vil sætte den på ønskelisten,så er det jo ikke helt umuligt....

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: SMS
« Svar #3 Dato: December 29, 2016, 00:14:38 »
Ka`din telefon ikke bimle, når du får mails. [quest] ]jul[
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: SMS
« Svar #4 Dato: December 29, 2016, 00:26:17 »
JO DA men hos mig - ,mange nisseøl - mange ideer.... :) :) Og vil bestemt ikke være til besvær, men bare en strøtanke ved filebænken... :)

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: SMS
« Svar #5 Dato: December 29, 2016, 08:30:29 »
Googlede lige lidt på emnet i går aftes. Tror såmænd godt det kunne lade sig gøre teknisk. Men de løsninger jeg lige kan finde koster penge for dem der har hjemmesiden. Det ville jo være træl om der skulle reklamer eller anden betaling til for at køre denne funktion.
Der er også en anden mulighed, nemlig at skrive sit mobilnummer efterfulgt af en "udbyderadresse", så kan man få email notifikationer som sms. Men det kræver jo at man som bruger ændrer sin email-indstillinger og at man kan få fat på oplysningerne fra sin udbyder.
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: SMS
« Svar #6 Dato: December 29, 2016, 11:10:07 »
JO DA men hos mig - ,mange nisseøl - mange ideer.... :) :) Og vil bestemt ikke være til besvær, men bare en strøtanke ved filebænken... :)

Du er ikke til besvær, det var mest nysgerrighed, fordi telefonerne hele tiden bimler i lommerne på alle dem jeg kender.
Min gode gamle Nokia ved ikke hvad nettet er, og jeg skal trykke 4 gange på (syv) hvis jeg vil skrive (s) i en SMS ;)

Resultatet er, at da den for nogle år siden var nået op på at vise 463 UÅBNEDE SMSér, havde folk endelig fundet ud af, at de skulle ringe, hvis de ville i forbindelse med mig. 8)

Resultatet er også, at det er Søren, som laver alle registreringer her på Forum, fordi det laver spektakel i lommen på ham, hver gang en ny bruger sender en mail. - Så jeg beholder min Nokia til den dør af alderdom. ;D
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: SMS
« Svar #7 Dato: December 29, 2016, 11:25:04 »
Tja, sommetider er det mærkeligt at tænke på at bare for 4-5 år siden, var man ikke online alle steder. Mobilepay og web Bank er nu dejligt at have med rundt. :D
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: SMS
« Svar #8 Dato: September 17, 2017, 16:55:44 »
Så lige denne gamle tråd og besluttede at undersøge det lidt nærmere. Som sådan er det intet problem at få en email sendt som sms i stedet, men det koster...
Her er et af firmaets priser.. http://www.smsit.dk/priser/

Da vi jo gerne vil undgå at denne side bliver fyldt med reklamer kan vi ikke rigtigt forsvare at få funktionen op at køre. Jeg ville personligt gerne at det stadig skal være gratis for brugerne at benytte forum. De 5-600 serveren koster om året overlever vi jo nok. 😊
Det er jo også vigtigt at vores samlede viden om faget bevares. 👍
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D