Forfatter Emne: Auktion  (Læst 3436 gange)

Bj@rne

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 360
Auktion
« Dato: Juni 10, 2019, 21:22:51 »
Moin,

Nogle af jer jyder der skal byde på noget her?
Jeg har ikke selv profil hos Campen, og der er lidt langt at hente dele selv, men hvis der er nogen der skal byde vil jeg måske gerne have bud med på noget.

https://campenauktioner.hibid.com/catalog/171676/3229-net--kvalitets-v-rkt-j-fra-maskinhandel--nyrup-/?

Mvh

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2610
Sv: Auktion
« Svar #1 Dato: Juni 11, 2019, 00:28:21 »
Godtnok er jeg jyde, men der er lidt langt til:  ;D
 Campen Auktioner A/S 
Waldemarsvej 1
 Nyrup, DK 4296


Men ellers mange rigtig fine ting, dog irriterende at de sælger 3 klo uden klør, de er på et andet auktions nummer.
 
     
 


Husk altid at skille tingene ad.

krudt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 147
Sv: Auktion
« Svar #2 Dato: Juni 11, 2019, 17:22:32 »
Mange spændende ting, men lidt langt fra Fyn
Jørgen
Jørgen Neess

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Sv: Auktion
« Svar #3 Dato: Juni 11, 2019, 17:52:24 »
For mig at se så ligner det noget Kinesar bras. I skal nok ikke sende de store bud, det kan nok fås lige så billig på e bay

Bj@rne

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 360
Sv: Auktion
« Svar #4 Dato: Juni 11, 2019, 18:49:42 »
Nærheden hvad fanden, så læste jeg forkert, det er jo sjælland, hmm, nogle af jer andre sjællændere der har konto hos dem?

Bj@rne

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 360
Sv: Auktion
« Svar #5 Dato: Juni 11, 2019, 18:54:19 »
Argh Hans nu strammer du den lidt syntes jeg, for det første er de 2 Centrerpatroner jeg har kigger på, røhm og Weiler, ikke just kineserlort, desuden spare man jo miljøet for noget CO2 ved ikke at skulle sejle eller endnu værre flyve noget kineserlort helt herop.

Men sådan er vi jo så forskellige 😉

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2610
Sv: Auktion
« Svar #6 Dato: Juni 11, 2019, 19:08:23 »
Det er nemt at oprette en konto hos Campen, det klare du nemt på deres hjemmeside.
har man vunden noget på en auktion, sender Campen en mail med en faktura, som man så betaler med en bankoverførsel, så sender de en kvittering for betalingen, som man så printer ud, og tager med når man henter varen.

Men som andre auktioner skal man jo lige huske på der ryger ca 50 % oveni i hammerslag, og moms.
og mindste auktionsgebyr er 100 kr, så får man hammerslag på 50 kr løber det jo ret højt op.
Husk altid at skille tingene ad.

ibot

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 227
Sv: Auktion
« Svar #7 Dato: Juni 11, 2019, 23:16:22 »
Adressen er hallerne, hvor tidligere York-Auktioner holdt til.

For mange år siden Nyrup Møbelfabrik.