Forfatter Emne: Eger et hjul op...  (Læst 3522 gange)

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Eger et hjul op...
« Dato: Oktober 23, 2019, 21:13:55 »
Sker godt nok ikke meget her, bortset fra et gammel latterligt faldefærdigt fyr nord på et sted.... :) :)

Nå men har lige fået til opgave at samle et hjul her til jul... Faktisk lidt pænt tror jeg når der så kommer white wall dæk på....( Dæk med hvid kant på, som i gamle dage...Tommy og Hans dage.... :) :)

Gearkassen smadret i trafikuheld så skal kun bruge hovedaksel til anden gearkasse .....Tja det sker så her i sdr jylland....Go jul... ]jul[ ]jul[

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Eger et hjul op...
« Svar #1 Dato: Oktober 23, 2019, 21:16:19 »
Hvis der ikke er billeder er det jo ikke sket. ;)
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: Eger et hjul op...
« Svar #2 Dato: Oktober 24, 2019, 17:27:37 »
Seføli.... Men en lille forglemmelse.... [th] [th]

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Eger et hjul op...
« Svar #3 Dato: Oktober 24, 2019, 18:38:49 »
Flot hjul. [th]
og så noget alu-skrot til støbefolket. 8)
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: Eger et hjul op...
« Svar #4 Dato: Oktober 24, 2019, 20:32:05 »
Ja ville da være fedt hvis nogle a støbe gutterne herinde kunne støbe et nyt hus til mig.... ;) ;)

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Sv: Eger et hjul op...
« Svar #5 Dato: Oktober 25, 2019, 01:01:27 »
Sure opstød om gamle fyr. :(
Det med hjulet er der nogen som er gode til det og så er der dem som aldrig får det lært. Jeg er nok med i den gruppe så du må ud og se hvad du kan finde. Jeg kunne foreslå at du tog kontakt med EG Jacobsen 20952671
Han er gammel motorcykel og knallert forhandler i gennem mange år og kan sit kram.
Jeg har en gang set en sådan ALU gearkasse blive svejset og den kom ud at køre igen, måske det var en brugelig ide

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: Eger et hjul op...
« Svar #6 Dato: Oktober 25, 2019, 17:50:50 »
Ellers tak hans for tlf nr til mc fyren, men har ok tjek på hjulet ....Har prøvet en del gange før med ganske udmærket resultat.... :) Gearkassen er bare til skrot, napper de brugbare dele og væk med resten....
Kender ikke til kvaliteten a det alu den er støbt a, men hvis nogen kan bruge den er den klar til afhentning.... :) [th]