Forfatter Emne: Mit hobbyrum  (Læst 10156 gange)

Lars Mikkelsen

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 51
Mit hobbyrum
« Dato: September 17, 2010, 15:26:42 »
Og ja. Jeg kalder det et hobbyrum da ordet værksted vidst ikke er værdigt sammenlignet med I andres
Men jeg er nu glad for min lille drejebænk og fræseslæde. Den har været fin til de små projekter jeg har haft.
Hvis man ved hvor det er kan der også findes svejser, kompresser, sandblæser pistoler, og diverse andre elværktøjer. Så der kan klares lidt af hvert.





Værkstedet er mere eller mindre bygget op omkring/til denne


Så fik jeg mig en lille vertikal slæde til drejebænken..
Størrelsesmæssigt passer den rigtig godt til drejebænken. Den er købt ved rdgtools for den nette sum af 650 kroner. 3dage fra bestilling til den ankom. Super butik.



Håber det er iorden med billederne..

ksor

  • Gæst
Sv: Mit hobbyrum
« Svar #1 Dato: September 17, 2010, 17:53:14 »
Hvorfor så meget værktøj ... til en Willys - er det ikke én af dem, man siger kan repareres med en spade  ;D ;D ;D


0005

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 168
Sv: Mit hobbyrum
« Svar #2 Dato: December 28, 2018, 14:40:33 »
HejLars du skriver at om det er i orden med billederne men hvor er de billeder jeg kan ikke se hvor skal man åbne for at se dem mvh 0005per
Per Bærentzen mobil 20760753

RH

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
Sv: Mit hobbyrum
« Svar #3 Dato: December 28, 2018, 17:56:06 »
Per jeg tror at det er fordi tråden er knap 8 år gammel. Billederne er måske væk?
Mvh

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Sv: Mit hobbyrum
« Svar #4 Dato: December 29, 2018, 00:28:45 »
Jeg kan ikke få nogen biller frem. Du må prøve igen

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Mit hobbyrum
« Svar #5 Dato: December 29, 2018, 06:33:42 »
Ja, tråden her er jo nok desværre et eksempel på hvad der sker når billederne ikke bliver lagt i forummet men på en ekstern server. Photobucket og lignende er jo begyndt at opkræve penge for deres service..
Var lige tilbage ved de første værkstedstråde fra 2009, flere af dem har jo billederne intakte endnu.
Måske billedfunktionen her er bøvlet men vi har plads til billederne i mange år endnu.  😁
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D