Forfatter Emne: Næste side i tråde med flere sider  (Læst 4089 gange)

Bj@rne

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 360
Næste side i tråde med flere sider
« Dato: Juli 15, 2017, 20:53:27 »
Hej jeg syntes at der plejer at være en knap der hedder næste side på diverse forums jeg har været på, hmm kan sgu ette finde den her, er det en fejl eller hur?

Mvh

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Næste side i tråde med flere sider
« Svar #1 Dato: Juli 15, 2017, 21:17:15 »
Hej jeg syntes at der plejer at være en knap der hedder næste side på diverse forums jeg har været på, hmm kan sgu ette finde den her, er det en fejl eller hur?

Mvh
Nej da, det er skam ingen fejl. Det er fordi vi kun vil have brugere, der kender tallene. ;D

Nej Sorry ;) jeg kunne ikke lige ´lade være. :) Du har faktisk ret! men Søren har en rodekasse, der står "knapmodifikation" på, gemt et sted. Måske er der sådan én der i. [quest]
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Bj@rne

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 360
Sv: Næste side i tråde med flere sider
« Svar #2 Dato: Juli 15, 2017, 21:42:34 »
Hehe jeg kender sgu fint tallene, men mine fede fingre rammer ved siden af når jeg kigger på telefonen eller iPad haha

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Næste side i tråde med flere sider
« Svar #3 Dato: Juli 16, 2017, 19:40:45 »
Halløj!

Har makket lidt med problematikken i dag, og er endt med følgende løsning.
Tallene er simpelthen lavet større og det var ikke så simpelt endda. :)
Jeg fik hjælp på SMF forummet, der var en der kunne trylle lidt med koderne. :D

Hvis I ikke kan se forskel, så prøv at trykke CTRL og F5 tasten ned på samme tid.
Så tvinger man siden til at blive hentet ned igen, med den nye ændring.

Jeg ville rigtigt gerne lave en knap til både frem og tilbage, ved siden af numrene, men det er
åbenbart ikke så simpelt. Jeg kan læse på nettet at rigtigt mange efterspørger samme funktion.

Hvis det stadigvæk ikke er nok, så kan jeg anbefale at installere app'en TAPATALK på jeres smarte telefoner. :)
Det er en app, der er beregnet til fora som vores, hvor man blot finder Frylundsmaskinforum og logger ind med sine normale log-in oplysninger. Jeg har brugt 43 kroner på den, og har så ingen reklamer. :)


Meld endelig tilbage hvis der er noget der driller.

Mvh
Søren
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D