Forfatter Emne: Ikke helt til værkstedet...  (Læst 8803 gange)

mhh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 200
Ikke helt til værkstedet...
« Dato: Juni 21, 2012, 20:33:30 »
Så kom der endelig et møbel til min anden hobby!  ;D Jeg samler på gammelt/antikt måleværktøj/håndværktøj og det skal da have et ordenligt sted at ligge.

Der skal dog laves diverse beslag, fødder og hængsler inden jeg begynder at fylde i.

Frylund

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 573
Sv: Ikke helt til værkstedet...
« Svar #1 Dato: Juni 21, 2012, 21:32:03 »
Her kan det gamle værktøj få et fornem hjem.
Hvad med nogle billeder af det gammelt/antikt måleværktøj/håndværktøj,
vi er garanteret mange der gerne vis se dem  ;D

/Frylund
Svineheld slår selv den bedste planlægning!

mhh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 200
Sv: Ikke helt til værkstedet...
« Svar #2 Dato: Juni 21, 2012, 21:38:12 »
Det skal jeg med glæde gøre når jeg engang får dem gravet frem igen! :D Lige nu ligger de desværre i en flyttekasse. Samlingen er nu heller ikke så stor endnu men det kommer jo!  :)

ij56

  • Gæst
Samling af gammelt værktøj
« Svar #3 Dato: Oktober 21, 2013, 17:01:21 »
Jeg ved godt, at flyttekasser har det med ikke at blive pakket ud, men du har vel taget møblet i brug, inden det blev inddraget til sølvtøjer  ;D

En god grund til at lægge nogle billeder op af din samling er, at der sikkert er mange her på forum, der har noget liggende, som du gerne vil indlemme i samlingen.

mhh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 200
Sv: Samling af gammelt værktøj
« Svar #4 Dato: Oktober 22, 2013, 09:30:18 »
Jeg ved godt, at flyttekasser har det med ikke at blive pakket ud, men du har vel taget møblet i brug, inden det blev inddraget til sølvtøjer  ;D

En god grund til at lægge nogle billeder op af din samling er, at der sikkert er mange her på forum, der har noget liggende, som du gerne vil indlemme i samlingen.

Vi er igang med en større overhaling af stuen hvor møblet skal stå, så både møbel og værktøj er stadig på samme sted :D Kvinden har heldigvis selv et matchende møbel hvor hun kan smide alle de sølvskeer i hun har lyst til! :D Når stuen er klar og møbleret skal jeg nok få taget nogle billeder! :D