Forfatter Emne: Ny kategori.  (Læst 4631 gange)

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Ny kategori.
« Dato: Januar 30, 2017, 22:39:01 »
Der er oprettet en ny kategori "Selvgjort er velgjort" til billeder og forklaringer om de små og store projekter, som I vil dele med andre brugere.

Jeg har flyttet de nyeste indlæg af den slags (+ nogle af de ældre, som jeg lige kunne huske/finde) fra "Mit værksted". Jeg skal nok prøve at få alle med efterhånden, men I må gerne gøre opmærksom på det hvis I støder på nogle der er glemt.

Der er nogle grænsetilfælde, som egentlig kunne stå begge steder, men er I utilfredse med placeringen af jeres indlæg, må I sige til.
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: Ny kategori.
« Svar #1 Dato: Januar 30, 2017, 23:11:27 »
Fint med ny kategori, men jeg kan ikke svare i den.....Svar knappen er der ikke .....PS har kun fået en øl idag..... :)

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Ny kategori.
« Svar #2 Dato: Januar 31, 2017, 00:18:09 »
Fint med ny kategori, men jeg kan ikke svare i den.....Svar knappen er der ikke .....PS har kun fået en øl idag..... :)

Det har jeg faktisk også, selv om man måske skulle tro noget andet. ;D Det skulle være fixet nu.
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: Ny kategori.
« Svar #3 Dato: Januar 31, 2017, 01:14:22 »
Du er en guttermand....Det virker.... :)