Debat Forum > ALT OM FORUM

Dejligt at se så mange nye medlemmer.

(1/4) > >>

Søren:
Det er dejligt at se at der er flere og flere der gerne vil være med i vores hyggelige lille forum.  :)
Det gør det hele værd, når vi sådan kan dele ud af vores viden om faget. Det er også super godt at vi kan hjælpe dem der ikke er uddannede inden for faget, men heldigvis er nysgerrige og videbegærlige.    [th] Andre steder kan tonen blive meget hård over for nybegyndere.
Men som i et rigtigt værksted skal der også være plads til at tage gas på hinanden.  ;D

Tommy:

Ja! Det ser ud til, at den nye, lettere automatiske registrering får flere til at melde sig ind i flokken.
Det er glædeligt, og det er kun blevet til noget, fordi Søren har haft værktøjskassen med nede i maskinrummet og har installeret noget elektronisk hekseri, som han kalder en Spam-Killer.  Den holder både Huawei spioner, russisk fake news og ondsindede virusnørder fra døren. Tak for det Søren. [th]

Og tak til alle jer andre for den gode tone, og for at det ikke kun er "lærlingene" der bliver taget gas på.
DET ville have gjort mine 4½ år herinde seje at komme igennem. ;D

Søren:
4 ½ år.. Det får jo mig til at se gammel ud med mine 9 år.. :D :D

Tommy:

--- Citat fra: Søren efter April 04, 2019, 11:44:22 ---4 ½ år.. Det får jo mig til at se gammel ud med mine 9 år.. :D :D

--- Afslutning på citat ---

Ja, du skal sgu også snart have skiftet det konfirmations billede Søren. ;D ;D

Søren:

--- Citat fra: Tommy efter April 04, 2019, 12:22:46 ---
--- Citat fra: Søren efter April 04, 2019, 11:44:22 ---4 ½ år.. Det får jo mig til at se gammel ud med mine 9 år.. :D :D

--- Afslutning på citat ---

Ja, du skal sgu også snart have skiftet det konfirmations billede Søren. ;D ;D

--- Afslutning på citat ---

Bedre? :D :D

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version