Forfatter Emne: Luplampe med led, i LIDL  (Læst 4113 gange)

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2610
Luplampe med led, i LIDL
« Dato: December 17, 2017, 17:37:46 »
Var en tur i Lidl i dag, og købte en Luplampe med led lys, overraskende gedigen udførsel, med stabile arme i metal, rigtig glaslup, og en krans af led lys, samt låg over luppen så den ikke støver til.
Den kostede 299 kr...

Har lidt på fornemmelsen jeg ikke er den eneste svagt synede gamle mand her i fora.  ;D
Så måske andre brugere kunne bruge sådan en ???
Husk altid at skille tingene ad.

BoN

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 45
Sv: Luplampe med led, i LIDL
« Svar #1 Dato: December 17, 2017, 20:26:49 »
Hej Jens
Nu kender jeg jo ikke din alder, men jeg føler mig kun " halvgammel " og har selv haft meget glæde af sådan  en.
Lige meget hvor godt seende man er, så kan det være meget svært at se hvad der står på værktøjet, jeg mener fræsere og specielle bor.
Men ikke for at såre dig, så købte jeg dem i Aldi til 100 kr. og de virker meget godt for en halvgammel mand som mig :D

jens

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2610
Sv: Luplampe med led, i LIDL
« Svar #2 Dato: December 17, 2017, 21:10:41 »
Jeg havde en i forvejen kan ikke huske hvor den er købt, den en med en almindelig pære, og arme som på en gammeldags arkitektlampe. Den fungere da, men har aldrig været helt tilfreds med den.
Så må tiden jo vise om Aldi modellen, giver større arbejdsglæde..

Men der findes da helt sikkert mange andre gode luplamper..

Jeg er for øvrigt 62 år, og går med efterlønsbeviset i baglommen, så har muligheden for at trække mig fra arbejdsmarkedet, hvis jobbet snupper for meget af fritiden.. ;D
Husk altid at skille tingene ad.