Forfatter Emne: Flot projekt - og dansk.  (Læst 3484 gange)

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Flot projekt - og dansk.
« Dato: November 12, 2018, 09:25:01 »
Stor respekt. [th] [th] [th]
Er det en herindefra [quest] - Det burde det da være. :)


       

           
       
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

RH

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
Sv: Flot projekt - og dansk.
« Svar #1 Dato: November 12, 2018, 17:26:16 »
Ja den må få en 'særdeles veludført'

Dejligt når folk går all in på noget andre bare har kasseret, og giver den et nyt liv.
Nu holder de i generationer igen

Kidde

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 96
Sv: Flot projekt - og dansk.
« Svar #2 Dato: November 15, 2018, 09:31:05 »
Tror du er blevet snydt af en oversættelse Tommy. ligesom med backlash-bagklask...

et lille hint du kan google:
wall plug switzerland

han er ligeså dansk som halloween, så at finde ham her på forum tror jeg bliver svært. (jeg ville hvertfald blive overrasket :P)
“A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.”

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Flot projekt - og dansk.
« Svar #3 Dato: November 15, 2018, 10:19:14 »
Tror du er blevet snydt af en oversættelse Tommy. ligesom med backlash-bagklask...

et lille hint du kan google:
wall plug switzerland

han er ligeså dansk som halloween, så at finde ham her på forum tror jeg bliver svært. (jeg ville hvertfald blive overrasket :P)

HE HE  ;) Jamen jeg bliver sgu altid snydt :'( så det kan du da sagtens have ret i. ;D ;D ;D
Ja ja, men projektet bliver jo da ikke ringere af det. Jeg synes stadig det er dejligt, når nogen har respekt for "kram" og gider ofre lidt knofedt på det.

Når nu elektronik og internet kan så meget, hvorfor Dælen kan YouSee så ikke få mit internet til at fungere stabilt. Det afgik ved døden i aftes 18,00 og er først kommet i gang efter ½ times ventetid på at komme i kontakt med kundeservice her til morgen.  >:( >:( >:(
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.