Forfatter Emne: Registrere sig ???  (Læst 5330 gange)

David

  • Gæst
Registrere sig ???
« Dato: Marts 21, 2017, 17:44:02 »
Hej...
Jeg er jo allerede medlem, og har henvist andre hertil, men kan forstå at det vist ikke er muligt at registrere sig ????
Mon ikke der er en fejl et sted....

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Registrere sig ???
« Svar #1 Dato: Marts 21, 2017, 17:55:37 »
Hej David.

Man registrerer sig efter nedenstående procedure :

http://frylundsmaskinforum.dk/fagteori/index.php?topic=715.0

Jeps, det er lidt gammeldags men ellers kommer vi til at døje med spammere der vil sælge små blå piller eller russiske koner. :D

« Senest Redigeret: Juli 02, 2017, 19:13:55 af Søren »
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: Registrere sig ???
« Svar #2 Dato: Marts 21, 2017, 19:58:10 »
hmm russiske damer ...udseende, :) :) pris  [quest]

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Registrere sig ???
« Svar #3 Dato: Marts 21, 2017, 20:04:48 »
hmm russiske damer ...udseende, :) :) pris  [quest]

OG netsvindlere, som tømmer din netbank, før du kan trykke på slet - og så kan du glemme alt om russiske damer.  ;D
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Registrere sig ???
« Svar #4 Dato: Marts 21, 2017, 20:30:02 »
Desværre opgiver nogle jo nok, når de klikker på det registreringsfelt, som kun gæster kan se (og som vi ikke kan fjerne) og ser beskeden "registrering deaktiveret" (som vi ikke kan ændre) :-\
Men det er altså ret tydeligt beskrevet nede i menuen, hvordan man gør.

Gode ideer modtages med tak. [quest]
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Villy

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 422
Sv: Registrere sig ???
« Svar #5 Dato: Marts 21, 2017, 21:14:25 »
Synes det er fint det er lidt "bøvlet" at registrere sig..Så får vi kun dem som vil det... :) Kan nu godt nok ikke glemme de russiske damer som vi så går glip a..... :) :)

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Registrere sig ???
« Svar #6 Dato: Marts 22, 2017, 05:52:44 »
Vi prøvede lige at oprette en ny bruger ved hjælp af den selvstændige registrering. Den er dog sat til admin godkendelse, så vi skal aktivere hvert medlem manuelt stadig.
Hvis de russiske kone-sælgere ankommer må vi jo sende mail'en videre til Villy så. :D :D :D

« Senest Redigeret: Marts 22, 2017, 07:16:57 af Søren »
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

TheisKjeldsen1989

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 292
Sv: Registrere sig ???
« Svar #7 Dato: Marts 22, 2017, 08:30:07 »
Vi prøvede lige at oprette en ny bruger ved hjælp af den selvstændige registrering. Den er dog sat til admin godkendelse, så vi skal aktivere hvert medlem manuelt stadig.
Hvis de russiske kone-sælgere ankommer må vi jo sende mail'en videre til Villy så. :D :D :D



Jeg vil nu også gerne have en mail så 8)
Blot en smed, gemt i en maskinmester

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Registrere sig ???
« Svar #8 Dato: Marts 22, 2017, 08:59:21 »
Bare lige for at sætte det lidt i perspektiv så har den første bruger med suspekt brugernavn og en mail-adresse med 7-8 verificerede spamangreb meldt sig.
De må simpelthen have siddet og ventet på at registreringen blev lavet om. :D :D :D
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Registrere sig ???
« Svar #9 Dato: Marts 22, 2017, 10:18:39 »

Serviceoplysning til de interesserede: https://www.uadreams.com/show.rpx?prime_time=1  :D

Men lad nu være med at gentage joken.  ;)
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: Registrere sig ???
« Svar #10 Dato: Marts 28, 2017, 23:07:41 »
Opsummering:

De få dage den automatiske registrering har været åben, har vi fået et seriøst medlem og ca. 20 spammere med fantasifulde navne og eksotiske mailadresser, som er sorteret fra slettet.

Det er for det første irriterende, og så skal der bare et enkelt fejlklik til, for at idioterne er registrerede og Forum pludselig strutter af virus og bakterier. :-\

Så vi er tilbage ved det gamle sikre system, hvor man skal sende mail til: forum@frylund.dk med egen mailadresse, samt ønsket brugernavn og adgangskode.

Vi håber alle kan finde ud af det, og at I vil være hjælpsomme, hvis I hører andet. ]tks[
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.