Forfatter Emne: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.  (Læst 8427 gange)

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Dato: Marts 08, 2018, 08:18:08 »
Hej alle.

Når I får en mail om, at der er en personlig besked til jer på Forum, så står der næsten øverst. "VIGTIGT: Hust at dette kun er en meddelelse. Svar venligst ikke på denne mail."
Vil I godt tage det til efterretning, og i stedet logge på Forum inden i svarer - enten ved at klikke på linket nederst i mailen, eller bare logge på som normalt.

HVIS I svarer direkte i mailen, så tror maskineriet, at I skriver til Frylunds Maskinforum, og så får Søren og jeg en kopi af hele teksten. Både det I skriver og den besked I svarer på.
Det kunne måske nok være ret så underholdende, at sidde og følge med i jeres private korrespondance, men vi er nu helst fri.

I øvrigt var den seneste, der kom på den måde, nogle trøstende ord fra Ray til RH, fordi denne lå med snuden i vejret med influenza. Skal vi endelig lure, vil vi gerne have nogle lidt mere "saftige" historier. ;D ;D ;D
Men god bedring Rasmus. [th] :D
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

RH

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #1 Dato: Marts 08, 2018, 10:49:38 »
Tak Tommy
Jeg kommer pludselig i tvivl om jeg har lavet samme nummer?
Til Ray?

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #2 Dato: Marts 08, 2018, 10:59:21 »

Nej det har du ikke :D  og det er heller ikke fordi det sker så tit.

Det kunne bare blive til en "dum" situation, hvis vi pludselig fik en eller anden viden, som vi ikke skulle have haft, og nu var der så lige en uskyldig lejlighed til at gøre alle opmærksom på det. ;)
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

melgump

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 56
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #3 Dato: Marts 08, 2018, 11:16:32 »
OOPS!!

Har NU taget det til efterretning. :)

Mvh. Ray.

Scrallar

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 85
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #4 Dato: Marts 20, 2018, 14:54:48 »
Man kan ikke få et smartere privat besked system?

Jeg er på en del forums, og jeg har godt nok ikke oplevet et så dårligt privat besked system som dette  :-\


Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #5 Dato: Marts 20, 2018, 16:50:12 »
Hmmm.. Jeg har lige ledt.. Det er vist en af de få ting man ikke bare kan modificere i vores forum.
Men helt ærligt.. prøv at se hvad der står når man får en mail om at man har fået en privat besked:


Alternativt kan man jo fravælge i sine beskedindstillinger IKKE at få en mail med advisering om at der er en privat besked.

« Senest Redigeret: Marts 20, 2018, 20:26:27 af Søren »
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Scrallar

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 85
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #6 Dato: Marts 20, 2018, 17:24:30 »
Det er ikke mailen der forvirre mig  ;D

Det er den måde besked systemet er bygget op på her på siden som jeg syntes er meget mærkeligt.

Den sidste handel jeg lavede herinde måtte vi rykke over på sms da det er et underligt besked system.

Men jeg må bare skrive at folk skal kontakte mig på mail hvis de vil meget noget privat herinde :D

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #7 Dato: Marts 20, 2018, 18:39:01 »

Egentlig synes jeg da, at det fungerer som de fleste jeg kender. Den sidst indkomne besked står øverst, og under sendte beskeder står din sidst sendte besked øverst.

Hvad er det, du mener der forvirrer [quest]
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #8 Dato: Marts 20, 2018, 20:43:07 »
Det er ikke mailen der forvirre mig  ;D

Det er den måde besked systemet er bygget op på her på siden som jeg syntes er meget mærkeligt.

Den sidste handel jeg lavede herinde måtte vi rykke over på sms da det er et underligt besked system.

Men jeg må bare skrive at folk skal kontakte mig på mail hvis de vil meget noget privat herinde :D

Jeg har lige fundet og installeret en modifikation, således at man kan vælge indbakke så snart man trykker på "Mine beskeder".
Gør det tingene nemmere?

Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Scrallar

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 85
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #9 Dato: Marts 20, 2018, 21:02:16 »
Det kan også godt være det bare er mig der er underlig  :o :D

Det er fint at i toppen står de overordnede beskeder/topic's.

Det der forvirre mig er at alle beskeder fra alle står i bunden. Jeg ville hellere have at hvis jeg trykkede på en besked fra feks. "Lars Løkke" om salg af min "pedersen fræser", så kom jeg ind på en side hvor der KUN står vores samtale om "pedersen fræser", og ikke sammen med beskeder fra andre brugere...

Sådan fungere det i hvert fald på andre forums jeg er på :-)


Søren: Det hjalp desværre ikke på mit "problem".

Nu skal i ikke få grå hår af at gøre mig tilfreds. Jeg overlever nok at få sendt en mail i stedet  ;)

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #10 Dato: Marts 20, 2018, 21:18:35 »
Kan du ikke ændre indstillingen hvorledes det skal vises så?
Jeg har sat min indstilling som du kan se på det ovenstående billede, så beskederne vises som en samtale.
Der kan du også sætte flueben ved at de nyeste skal være øverst. :)
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Scrallar

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 85
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #11 Dato: Marts 20, 2018, 21:34:11 »
Hvorfor sagde du ikke det fra start af  ;D
Det ændrede det til en del bedre, og til noget jeg godt kane leve med  [th]

HVIS det skulle havde været helt perfekt så ville det være fedt at hele samtalen kom frem når man trykkede på en besked.


Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #12 Dato: Marts 20, 2018, 21:37:18 »
Jeg ville hellere have at hvis jeg trykkede på en besked fra feks. "Lars Løkke" om salg af min "pedersen fræser",

Jeg har personligt udelukket, blokeret og blacklistet Lars Løkke fra al forbindelse med Forum. DET får du mig ikke til at lave om på, så hvis han er problemet, står det ikke til at løse. ;D ;D ;D ;D ;D


Men jeg kan se, at Søren har klaret det andet for dig.  [th] :D
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Scrallar

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 85
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #13 Dato: Marts 20, 2018, 21:39:31 »
Jeg ville hellere have at hvis jeg trykkede på en besked fra feks. "Lars Løkke" om salg af min "pedersen fræser",

Jeg har personligt udelukket, blokeret og blacklistet Lars Løkke fra al forbindelse med Forum. DET får du mig ikke til at lave om på, så hvis han er problemet, står det ikke til at løse. ;D ;D ;D ;D ;D


Men jeg kan se, at Søren har klaret det andet for dig.  [th] :D

Så det er derfor han ikke svare på mine henvendelser  ;D

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: VIGTIGT. OM JERES PERSONLIGE BESKEDER.
« Svar #14 Dato: Marts 20, 2018, 21:41:14 »
Nå da, det var da godt der var lidt fremskridt. :)

Når jeg klikker på mine beskeder, så kommer samtalen godt nok frem.
Måske den også gør det fremover for dig, jeg ved ikke om det virker på beskeder der er ældre end ændringerne?
Hvis man sender nye beskeder hver gang, så vil det jo vises som selvstændige beskeder.
Svarer man derimod på en besked, så tror jeg du vil se at der også bliver en "tråd" i din PB'ere. :)

Ja, må også sige at jeg er imponeret over dine fine kunder til din fræser. Jeg kan jo regne ud den skal på Marienborg, han har da nok ikke lyst at slæbe den op ad trapperne i Nyhavn. :D




Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D