Forfatter Emne: Vejledning i brug af drejebænke. :)  (Læst 8942 gange)

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
« Senest Redigeret: April 14, 2014, 20:41:57 af Søren »
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Vejledning i brug af drejebænke. :)
« Svar #1 Dato: April 17, 2014, 22:29:33 »
Er der slet ingen der syns den er sjov, eller tør I bare ikke klikke på linket?  ???
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

ErlingSj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Vejledning i brug af drejebænke. :)
« Svar #2 Dato: April 17, 2014, 22:43:15 »
Den weiler jeg har købt har forkrøbning, det har min weiss ikke. Nu ved jeg så hvad den skal bruges til, og hvad jeg skal passe på.
Den er kanon sjov, så de manglende svar kan skyldes, at de andre ikke er holdt op med at grine endnu.
Tak for linket.

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Vejledning i brug af drejebænke. :)
« Svar #3 Dato: April 17, 2014, 23:21:18 »
Tak Erling.

Kunne da heller ikke forstå hvis det kun var mig der kunne se det sjove i den. :)

Mvh
Søren
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

krudt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 147
Sv: Vejledning i brug af drejebænke. :)
« Svar #4 Dato: Juli 08, 2014, 08:53:41 »
Et spørgsmål er markenterikaffe den samme sorte væske som blev servereret i Søværnets skibe?
Der er mange gode hints til opjustering, jeg har forsøgt med pinoler og når de flade ender rammer hinanden er det OK. Det gør det hele nemmere. At der har manglet svar, det kan jeg godt forstå.jeg har læst vejledningen flere gange, der er mange nye ting for en nybegynder.
Jørgen Neess