Forfatter Emne: Søjleboremaskine og drejebænk søges til MC klub i Aarhus C  (Læst 4462 gange)

Holmboe

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 16
Sv: Søjleboremaskine og drejebænk søges til MC klub i Aarhus C
« Svar #15 Dato: April 05, 2020, 22:18:26 »
Vi finder en anden, men har i brug for denne fræser søjle. Kan i ikke nøjes med en drejebænk og måske finde en fræser sener. Hvis jeg skulle vælge så vil jeg gerne have det hver for sig
Jo, du har helt ret. Jeg er også i gang med at vende med gutterne fra værkstedet om vi måske ikke skal have en af Steffens renoverede Vesuv Prince maskiner fra Odense. Min far havde sådan en og jeg må sige at jeg synes den gjorde det godt. Fin størrelse til et lille motorcykelværksted. Har du nogen erfaring med denne maskine eller mærket? Jeg har søgt denne gruppe tynd og læst det hele. Men flere personlige beretninger skader ikke :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

RH

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1377
Sv: Søjleboremaskine og drejebænk søges til MC klub i Aarhus C
« Svar #16 Dato: April 05, 2020, 22:47:02 »
36k er da en helt vild pris for dén maskine.
Der var en flot Harrison m300 til salg i går på dba til nogle og tyve tusinde. Den ville jeg hellere have haft.

Nu ved jeg du skriver i søger en lille bænk. Meeeen, - sådan en flot MC gutter skal jo altid lave andet, og sikkert for andre.

Kig lige på denne.
Det er umiddelbart billigt.
Det er i hvert fald en super bænk.
Trods sin længde, så er den meget kompakt.  Men kan selvfølgelig ikke stå på et bord

https://www.dba.dk/drejebaenk-fin-baenk-med-man/id-1065366686/?utm_source=copylink&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android_share_listing

Men ellers ville jeg købe en Prince hos Steffen..
Det er en fin lille bænk
« Senest Redigeret: April 05, 2020, 22:48:38 af RH »