Forfatter Emne: "Kina butikker" i tyskland.  (Læst 7457 gange)

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: "Kina butikker" i tyskland.
« Svar #15 Dato: August 05, 2019, 11:21:26 »
Det var godt nok ærgerligt Tommy
Håber ikke det bliver en for dyr reperation.

Kan godt følge dig i forbindelse med import osv osv
Omvendt plejer jeg også at være modstander af at betale overpriser på nøjagtig den samme varer.

Aiken Yo er som nævnt til at snakke med.
Og det kan nemt lade sig gøre at få det ind uden moms, uden at skulle lave del betalinger osv osv
Men det vil jeg ikke skrive her

Forstår godt du vil købe hos Steen. Også med garanti osv.

Arrgh! :-[ Det kom sgu vist også til at lyde som en moralprædiken :P og det var nu ikke meningen. Sorry!
Folk må jo gøre som de vil - - - - og det gør jeg så også. ;)

Dyr og dyr [quest] Med det skrald den gav, kan det i hvert fald ikke betale sig at bruge tid på at skille den ad.  :o  8) ;D ;D
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Sv: "Kina butikker" i tyskland.
« Svar #16 Dato: August 05, 2019, 16:32:47 »
Hvis det har været et ordneligt skrald så er den gået i to gear på samme gang. Hvad er det for en bil du har

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: "Kina butikker" i tyskland.
« Svar #17 Dato: August 05, 2019, 17:53:49 »
Hvis det har været et ordneligt skrald så er den gået i to gear på samme gang. Hvad er det for en bil du har

Den er vist "gået" i mere end to gear Hans. Der er kun fjerde tilbage, og det lykkedes det at liste den hjem i (82 km  >:( )
Det lød hele vejen, som hvis du forsøger at køre en pakke skruer gennem konens kødhakker.
Det er en Carina som snart runder 250.000 (indtil forleden) problemfri kilometer. Den har haft lidt periodevis lejesnurren i gearkassen et stykke tid - det gik over. ;D
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

Hans Ingvorsen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1357
Sv: "Kina butikker" i tyskland.
« Svar #18 Dato: August 06, 2019, 10:42:29 »
Hvis resten af bilen er ok, så må du en tur ud til et autoophug og finde en anden gearkasse så er du kørende 100.000 igen

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: "Kina butikker" i tyskland.
« Svar #19 Dato: August 06, 2019, 13:23:17 »

 OK  [quest]  Hans for dælen da, det er en Toyota - den er dårligt kørt til endnu. 8) Jeg har overvejet at klage, for det må jo være en fabrikationsfejl. ;D

Den får en fra en totalskade, som har kørt 90.000, så regner jeg med 10 år mere. ;)
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.