Debat Forum > Faglig debat

shim stock

<< < (2/2)

Neubert:
Den var god nok vi har 12 stk 50x300 mm 0,07mm shims stock hvis det kan bruges.

Floyd:
Hej,
tak for svarene allesammen. Man får åbenbart ikke besked, når der er svar, men skal selv kigge efter.
Neubert, jeg kunne muligvis godt være interesseret, jeg afventer lige besøg af en ven i morgen, der mente at have noget også.
RH, Det var bare en oversættelse, jeg havde brug for, udførelsen finder jeg nok ud af, jeg må se, om jeg kan få taget et par billeder undervejs.
Jens, tak, RTF har jeg handlet med før, det var vist klinger til min metalbåndsav, de hjalp mig med. Linket til jnk virker ikke rigtigt, men pyt.

JensOC:
På EBAY har jeg købt 0,02 mm messing for 17,60kr 100 x 1000 mm.
https://www.ebay.com/itm/Brass-Metal-Thin-Sheet-Foil-Plate-Roll-0-02-x-100-x-1000mm-Metalworking-Supplies/192272791015?hash=item2cc459f5e7:g:gX8AAOSwGLZcdm2C

mvh jensOC

Floyd:
Også tak til Jens, det var da en overkommelig pris må man sige.
Det viste sig, at en god ven, der er smed, havde noget liggende i sine gemmer. Opgaven er løst.
Jeg fik den justeret tll 0,01mm over 100 mm i nik (frem og tilbage), det var det, der var udfordringen, og 0,035mm over 100 mm i tilt (sidelæns). Den var egentlig 0,02, men havde givet sig lidt, da jeg spændte boltene efter. Mon ikke det er godt nok til hobbybrug. Hovedet kan jo drejes, så det skal også justeres, men det bliver en anden dag.
Jeg prøver lige om jeg kan få et par billeder af min opstilling lagt ind også.
God weekend

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version