Forfatter Emne: Dejligt at se så mange nye medlemmer.  (Læst 17504 gange)

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Dejligt at se så mange nye medlemmer.
« Svar #15 Dato: April 29, 2020, 12:06:55 »
Det er stadig dejligt at se tilstrømningen af medlemmer. Alene i år (indtil nu) er vi blevet 29 flere. En stor tak for at I gider være med og deltage i den store vidensdeling der foregår på kryds og tværs!
Lige en kraftig opfordring, lav nu om i jeres profiloplysninger, så man kan se hvor i landet I bor. Ikke nødvendigvis ned på adresse niveau, men området.
Det er tit der bor en i nærheden der gerne vil give en hånd eller dele erfaringer ud ansigt til ansigt. :)
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D

Søren

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1363
    • Frylunds Maskinforum
Sv: Dejligt at se så mange nye medlemmer.
« Svar #16 Dato: November 20, 2020, 17:23:09 »
Det er stadig dejligt at se tilstrømningen af medlemmer. Alene i år (indtil nu) er vi blevet 29 flere. En stor tak for at I gider være med og deltage i den store vidensdeling der foregår på kryds og tværs!
Lige en kraftig opfordring, lav nu om i jeres profiloplysninger, så man kan se hvor i landet I bor. Ikke nødvendigvis ned på adresse niveau, men området.
Det er tit der bor en i nærheden der gerne vil give en hånd eller dele erfaringer ud ansigt til ansigt. :)

Det er stadig aktuelt med at opdatere jeres bopæl. Ikke adresse, men by/egn. :)
Der er stadig mange der mangler at udfylde.

Tryk på Profil, dernæst på Forumprofil, i lokationslinien kan I selv opdatere.
« Senest Redigeret: November 20, 2020, 17:26:28 af Søren »
Mvh Søren

Roder med (alt alt - ALT for) meget. :) Til gengæld så keder jeg mig heller aldrig. :D