Forfatter Emne: II DRO Quantum  (Læst 3983 gange)

JensOC

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 440
II DRO Quantum
« Dato: December 10, 2018, 10:25:01 »
Så fik jeg monteret færdig på tværslæden, det var lidt bøvlet, der er ikke meget plads til fingre og værktøj.
På billedet kan man se mit vinkeldrev til boremaskinen, smart !.
Så mangler jeg bare at stå på hovedet for at montere den lange skala på bagsiden af vangerne.
mvh jens
Læs hodjasblog.one på Nettet

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: II DRO Quantum
« Svar #1 Dato: December 10, 2018, 14:12:52 »
Det ser spændende ud Jens. [th]

Det er tit lidt bøvlet, når man vil lave tingene ordentligt, men pyt - når du er færdig med at stå på hovedet og slå krøller på dig selv, så har du motioneret og lavet gymnastik nok, til at have god samvittighed i lang tid fremover. ;D ;D



Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.

JensOC

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 440
Sv: II DRO Quantum
« Svar #2 Dato: December 10, 2018, 21:16:18 »
Tak Søren du har helt ret, jeg er straks blevet et bedre menneske.
Noget helt andet nu jeg har dig, hvorfor forsvinder redigerings muligheden i indlæggene, den er rar at have når man pludseligt
opdager at nu har keyboardet igen stavet forkert, eller man har en tilføjelse.
mvh jens
Læs hodjasblog.one på Nettet

Tommy

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1794
Sv: II DRO Quantum
« Svar #3 Dato: December 11, 2018, 05:58:49 »
Tak Søren du har helt ret, jeg er straks blevet et bedre menneske.
Noget helt andet nu jeg har dig, hvorfor forsvinder redigerings muligheden i indlæggene, den er rar at have når man pludseligt
opdager at nu har keyboardet igen stavet forkert, eller man har en tilføjelse.
mvh jens

Ja Peter. ;D Keyboards er ikke hvad de har været. ;)

Både Frylund, Søren og jeg kan jo redigere og slette egne og andres indlæg hele tiden - i tilfælde af at nogen ikke opfører sig passende. ;)  Men mon ikke redigeringsmuligheden forsvinder, når der bliver svaret på dine/jeres indlæg - så  man ikke kan "rende fra" et eller andet, som man har skrevet i en debat.

Der er jo nogle fora, hvor meningerne brydes voldsomt og tonen langtfra er så sober som herinde. -  Og tak for det i øvrigt til både dig og andre. [th]

Desuden vil de, som allerede har læst indlægget jo sikkert ikke se en tilføjelse, fordi den ikke får indlægget til at hoppe op som "nyt indlæg siden sidste besøg". Det er bedre at skrive et nyt.
« Senest Redigeret: December 11, 2018, 06:12:32 af Tommy »
Mvh. Tommy
Der skriver, som kvinder taler- Lidt hurtigere end hjernen kan følge med til. ;-)

System i rodet er bedre end rod i systemet.